יום שלישי, 3 במרץ 2009

עוד חוזר הניגון..

שוב רופאים וכאבי בטן S:
סתם, האמת הוא נתן לי סוג חדש של כדורים, בנתיים הם גם מתחילים לעבוד. רק הם פשוט מפחידים אותי כי הם משהו "נוגד חומצה" שנשמע תכלס ממש רע.. טוב אני מוכנה לנסות כל דבר שיעזור, כי האופציה הבאה זאת איזה בדיקה שמכניסים לי מצלמה לגוף או משהו כזה.. נשמע זוועתי.
התחיל לפני כמה ימים חודש חדש.. מרץ. אז היום הדפסתי לי לוח חדש במקום הלוח של פבואר (אני מדפיסה מהאתר של הלו קיטי לוח שנה לכל חודש.. וכל חודש בימים הראשונים אני מדפיסה חדש ומסמנת תאריכים) ופתאום חשבתי על זה שפבואר תכלס, עבר מזה מהר.. ונשאר לי רק את מרץ, אפריל מאי וחצי יוני בב"ס הזה..וגם כן כל אפריל זה חופש פסח. ובסוף אפריל גם יש לי יומולדת מה שהולך להיות ממש כיף (:
האמת.. הלימודים בזמן האחרון ממש סבבה. למרות שהתוצאות שלי במבחנים שואפות לנכשל, לא מעמיסים עלינו יותר מדי ויש לי זמן לעצמי אחר הצהריים מה שממש לא היה שנה שעברה שהייתי סופר עמוסה. אני מניחה ששנה הבאה הולך להיות לי יותר עמוס מהשנה ושנה שעברה גם יחד.. כי לומדים הרבה יותר שעות וגם יהיה לי יותר פעילויות אחר הצהריים, אבל איול אמרה שדווקא בי' אין הרבה לחץ ורוב הלחץ הוא בכלל בי"א, ככה שנראה לי שיהיה טוב. עוד לא החלטתי לגבי מגמות, אני לא חושבת שאני ממש אחליט עד שאני אהיה חייבת שנה הבאה. ההתלבטויות שלי הן בין מנהל עסקים ומשפטים.. ששניהם נשמעים אחלה אבל לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. כלכלה אמרו לי שזה סופר משעמם, אבל זה דווקא נשמע נחמד. המגמות שאני כנראה בטוח לוקחת זה אומנות ומחשבים. וגם יש לי מחשבות אולי בסוף כן לקחת מחול בי' ולא לעשות בגרות בסוף.. אבל נראה לי שיהיה לי די מעפן לפרוש אחרי שנה, ואני לא חושבת שאני רוצה לעשות בגרות במחול. אני יכולה להמשיך לרקוד אצל רבקה ולעשות grade 7 ואחר כך גם grade 8 . ככה שאני יכולה גם לרקוד וגם לעשות דברים אחרים, ואני מעדיפה ללמוד דברים אחרים ולא להסתפק רק במחול ובמקצועות שהם חובה בב"ס (סוציולוגיה וביולוגיה בי'.. אין לי מושג אם יש בי"א).
אני עכשיו מנסה לחשוב לעצמי אם יש לי כוח או אין לי כוח לחפור את ההמשך על לונדון... לא אין לי כוח! חחח אני אמשיך ביום אחר. אני מקווה שאני אזכור כי זה חשוב לי לרשום את זה איפשהו, ואיפה אני יכולה לרשום אם לא הבלוג?

טוב אז נראה לי שאני אלך להתקלח ולישון, אני פשוט עוד שנייה נרדמת פה מול המחשב..
דנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה